poniedziałek, 29 grudnia 2014

The first post.

Witajcie kochani,

Cieszę się że zajrzeliście na moją stronę i mam nadzieję że będziecie robić to częściej. Niektórzy z was może pamiętają, inni nie, ale kiedyś już blogowałam na serwisie pinger.pl. Od dawna zbierałam się żeby do was wrócić, niestety brak czasu robił swoje, nie chcę zanudzać i obiecywać że posty będą pojawiać się często bo to wszystko 'wyjdzie w praniu' .
W dzisiejszym poście wykorzystam dość stare zdjęcia, robione jeszcze w sierpniu, kiedy to zamierzałam się do powrotu na bloga, typowo codzienny, wygodny outfit :)








okulary - tesco; chusta - prywatny sklep; torba - house; spodnie - stradivarius; buty - reebok;  bluza - koleżanki niestety nie wiem jakiej jest firmy.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. jejciu dziękuuje! nawet nie wiesz jak się cieszę z Twojej wizyty tutaj:) ucałuj synka i miłego dnia życzę:)

      Usuń