wtorek, 13 października 2015

recykling z wiewiórka.pl

Dzisiaj troszkę z innej (ale chyba nawet dużo ciekawszej) beczki, ten post jest dla każdego, nie ważne czy jesteś chłopcem czy dziewczyna, czy masz lat piętnaście czy trzydzieści, uwierz mi ze warto będzie przeczytać to co dziś mam wam do przedstawienia. Dziewczyny! JAK CZĘSTO STAJECIE PRZED SZAFA I NIE MACIE CO NA SIEBIE UBRAĆ? dobre pytanie co, ja mam tak każdego dnia (a w szczególności wtedy, kiedy gdzieś się spieszę...) a wy chłopcy, CZY CZĘSTO ZDARZA WAS SIĘ ZGUBIĆ JAKĄŚ MAŁA ŚRUBKĘ (BĄDŹ WIĘKSZY ŚRUBOKRĘT) W CHAOSIE PANUJĄCYM W GARAŻU? jestem pewna ze jest to taka sama sytuacja jak u dziewczyn z szafa... chyba mam racje, prawda? No wiec jeżeli już odpowiedzieliście sobie na to pytanie i zaczynacie zastanawiać się co zrobić, aby uniknąć takich sytuacji, ja wam to powiem... sprawa jest bardzo prosta, wystarczy wejść na pewien bardzo ciekawy portal, a mowa tu o Wiewiorka.pl
W kilku prostych krokach pozbywacie się niepotrzebnych już wam rzeczy, a co najlepsze, zarabiacie na tym! :)
wystarczy że zarejestrujecie się na stronie wiewiórka, po czym grzecznie poczekacie aż listonosz przyniesie wam pakiet startowy który zawiera  3 worki z kodem kreskowym,  karta pre-paid oraz ulotki informacyjne.


Gdy macie już swój zestaw startowy, wystarczy przejrzeć ulotki aby dokładnie zapoznać się z listą rzeczy jakie naszej wiewiórce możemy sprzedać..


A potem to zostaje już tylko przeglądanie szafy/garażu/strychu itp. w poszukiwaniu perełek do oddanie. Ja zaczęłam od szafy, ale drugi worek postawiłam tacie w piwnicy w widocznym miejscu. 
Dziewczyny! Jeżeli nie wiecie które z ubrań oddać do skupu, wystarczy że zadacie sobie kilka prostych pytań.
1. kiedy ostatnio miałam tą rzecz na sobie? bo po co trzymać coś, czego już od roku nie ubieramy? 
2. Czy kupiłabym tą rzecz będąc dzisiaj na zakupach? dobre pytanie, co? sama się zdziwiłam jak zaczęłam sobie na nie odpowiadać, 
3. Czy dobrze wyglądam/czuje się w tej rzeczy? te pytanie powinniśmy zadać sobie już przy zakupie owej rzeczy jednak po pierwsze nasza figura mogła się zmienić bądź po prostu w zakupowym szale nie zwracaliśmy na to uwagi.


Gdy już spakujecie wasze worki po same końce ( minimum 12 kg) wystarczy że napiszecie do wiewiórki a oni bezpłatnie wyślą po nie kuriera! :) Wasze wynagrodzenie wpłynie na kartę, skąd będziecie mogli przelać ją na konto wybranej fundacji charytatywnej bądź wydać w sklepie!

Jeżeli nie zaspokoiłam waszej ciekawości co do tej platformy internetowej serdecznie zapraszam do przejrzenia informacji tutaj znajdziecie tam dosłownie wszystko co musicie wiedzieć. Pozdrawiam, Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz