czwartek, 13 października 2016

Co zamierzam przeczytać w październiku?

Cześć!
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam książki które trafiły w moje ręce w tym miesiącu. Dwie z nich są w tematyce Bliskiego Wschodu i ogółem świata Islamu. Ostatnio zachłysnęłam się tą tematyką, czytam każdą pozycję jaka wpadnie mi w dłonie, nadal jestem w szoku jak odmienne mogą być kultury żyjące tak blisko siebie. Kolejna książka to romans paranormalny, czyli w moim przypadku powrót do korzeni, gdyż będąc w gimnazjum/ liceum czytałam tylko takie powieści, a ostatnia z dzisiaj przedstawianych książek to coś całkiem nie w moim stylu, aż sama się dziwiłam że aż tak się na nią uparłam, czyli romans. Zwykły, klasyczny romans.


Najpierw kupiłam "Beduinki na instagramie" oraz "Obsesja" w empiku, na pierwszą z tych książek polowała" m już jakiś czas, druga to totalny przypadek. Zakładałam tego dnia kartę "mój empik" więc na "Obsesja" dostałam rabat -20%.

1. BEDUINKI NA INSTAGRAMIE - Aleksandra Chrombak 

Autorka jest pochodzącą z Krakowa absolwentką religioznawstwa i polonistyki, poza tym przez krótki czas studiowała także iranistykę. Jako miłośniczka Bliskiego Wschodu kilka lat temu zamieszkała w Abu Zabi. Jej książka "Moje życie w Emiratach" ukazuje ten obcy dla nas świat od podszewki. Książka jest napisana z poczuciem humoru dzięki czemu czytanie jej nie męczy. W środkowej części powieści zobaczyć możemy zdjęcia zarówno te prywatne na których widać autorkę jak i obrazy dzięki którym widzimy przepiękny suk oraz tradycyjny arabski ślub.
Książki jeszcze nie przeczytałam, ale jak tylko to zrobię napiszę Wam o niej kilka słów więcej.
Cena: 36,90 zł
Liczba stron: 279

2.OBSESJA - Jennifer L.Armentrout.

"Jest arogancki, apodyktyczny, ale.. to facet, DLA KTÓREGO MOŻNA UMRZEĆ." Jak dla mnie to zdanie okazało się bardzo zachęcające :) 
Nigdy wcześniej nie czytałam żadnej z książek tej autorki, ale z ostatnich ( reklamowych ) stron dowiedziałam się że ta powieść jej debiutem nie jest. Jennifer ma na koncie kilka dobrze sprzedających się serii, oraz współpracę z aż uwaga sześcioma wydawnictwami. Obsesję zaczęłam już czytać, aktualnie jestem na 243 stronie i o tyle ile na początku nie wciągała mnie jakoś specjalnie tak teraz ciężko mi ją odłożyć. Pożerając kolejne strony poznajemy niesamowitą historię która przytrafiła się głównej bohaterce Serenie oraz Hunterowi, bezwzględnemu zabójcy. 
Cena: 39.90 zł
Ja w Empiku  z 20% rabatem zapłaciłam za nią 31.92 zł.
Liczba stron: 391

3. ŻYJ SZYBKO, KOCHAJ GŁĘBOKO - Samantha Young

Pierwszy raz zobaczyłam tą książkę w empiku,jakoś pod koniec września, kiedy nie mogłam już sobie pozwolić na zakupy, więc kiedy zadowolona z wypłatą w ręce wkroczyłam do empika miałam nadzieję że właśnie tą książkę kupie, jednak okazało się że została wyprzedana w moim empiku i muszę poczekać. Byłam wściekła, ale nie mając wyboru przeszukałam półki i kupiłam książki z pozycji 1 i 2. Po kilku dniach całkiem o niej zapomniałam, kiedy to weszłam do biedronki po ubranko dla mojego psa i jakieś ozdoby do akwarium dla żółwi, zobaczyłam ją na wystawie. Bez chwili zastanowienia chwyciłam ją i schowałam w koszyku. Przy kasie okazało się że książka jest ok 10 zł tańsza niż w empiku więc jak zwykle mi się udało :) Co do samej książki ciężko mi coś o niej napisać aktualnie, więc recenzję i kilka słów nabazgram Wam dopiero jak ją przeczytam :) 
Cena: 32,90
ja w biedronce z tego co pamiętam zapłaciłam za nią 24,90 zł
Liczba stron: 354

4. GORZKA POMARAŃCZA - Nadia Hamid

Ta ostatnia już dzisiaj pozycja trafiła w moje ręce całkowicie przez przypadek, a mianowicie kiedy wysyłałam paczkę na poczcie. Leżała za szkłem i kusiła, kusiła aż poprosiłam Panią o nią. Książka opowiada autentyczną historię polki która w latach 80 zakochała się w Libijczyku po czym wyjechała z nim do jego kraju. Co wydarzyło się w Libii zarówno ja jak i wy dowiemy się dopiero kiedy przeczytam tą biografię. 
Cena: 19.90 zł
Liczba stron: 149

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz