sobota, 15 października 2016

Rossmannowe zdobycze: TWARZ

Cześć!
Trochę bez kolejności dodaje posty odnośnie wyprzedaży w Rossmannie, ale tak mi wygodniej. Twarz była, a raczej jest, ostatnia z trzech tur wyprzedaży -49 w Rossmannie a u mnie najmniejszą z nich, gdyż wiadomo po takim maratonie wyprzedaży musiałam się trochę ograniczyć.


Pierwsza rzecz to BAKED MIX BRONZER od WIBO czyli bronzer do twarzy i ciała w pięknych metalicznych odcieniach. 

Druga a raczej drugie rzeczy to bardzo podobne do siebie pudry mineralne z dodatkiem jedwabiu ANTI SHINE COMPLEX od EVELINE. Pierwszy z nich to numer 35 Golden Beige, a drugi to 36 Deep Beige

Ostatnie już kosmetyki zakupione na owej promocji to trzy kamuflaże od WIBO numer 1, 2 light i 3 nude . Dzisiaj przetestowałam numer 2 i jestem zadowolona.

Jesteście ciekawi recenzji tych produktów?:) możecie być pewni że się tu znajdzie prędzej bądź później :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz