piątek, 19 lutego 2016

Long carmel coat

cześć!
Dzisiaj znowu same nowości, nawet nie wiem kiedy w tym miesiącu nazbierało się ich aż tyle... Płaszczyk zamówiłam w butiku internetowym, niestety jak widać jest na mnie za duży, więc pewnie przejmie go moja mama, która także lubi takie długie okrycia. Bluzkę i spodnie kupiłam w sobotę, obie rzeczy są z promocji, a torebkę kupiła moja mama, jest ona z nowej kolekcji. Botki które mam na sobie odebrałam niedawno od szewca który wymieniał w nich fleki, mam je już około dwóch lat i szczerze uwielbiam, są jednymi z wygodniejszych szpilek jakie mam. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu (ja niestety spędzam go w pracy...) Karolina











płaszcz - paulinyeshop
bluzka - mohito
spodnie - stradivarius
buty - pimkie
torebka - mohito
okulary - reserved
zegarek - bazar

5 komentarzy:

  1. Super płaszczyk!

    http://bagandcoffe.blogspot.com/
    http://style-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna stylizacja *.*
    Szkoda,że plaszczyk przyszedł za duży bo jest przepiękny !
    Całość bardzo seksowną ale też z pazurem. Miłego weekendu.
    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ten plaszczyk dostepny jest tylko w rozmiarze uniwersalnym..:( dziekuje bardzo za mile slowa😘

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Świetna stylizacja, a bluzeczka i płaszczyk bardzo kobiece :) pozdrawiam,
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń