wtorek, 22 marca 2016

Green jacket | Mohito | Spring.

Hej!
Znowu z opóźnieniem, nie będę się tłumaczyć, bo to nie ma sensu. Zdjęcia robione jakoś tydzień temu, dzisiaj niestety słoneczko nas tak nie rozpieszcza, chociaż mam nadzieje że jutro wyjdzie i będzie grzać bo w mojej szafie pojawiły się trzy nowości które koniecznie muszę wam pokazać! (Zdradzę tylko że są to dwie kurtki, jedna od myfair_shop a druga od LouiBoutique oraz sneakersy Puma) Mnie niestety znowu dopadła choroba, niby tylko katar ale jednak jest strasznie uciążliwy. Trzymajcie kciuki żebym szybko wyzdrowiała bo mam pełno pomysłów na stylizacje a niestety trudno je realizować w takim stanie. Dzisiaj zdjęcia w zielonej skórze mojej mamy, jest ona z aktualnej kolekcji mohito, reszta prosta i skromna, nie chciałam przesadzić, poza tym sama najlepiej czuje się w prostych stylizacjach.. Kurtka jest w rozmiarze 38 więc jakiś rozmiar, a nawet dwa za duża na mnie,jednak z podwiniętymi rękawami wygląda dobrze. Resztę rzeczy znacie, także uciekam, jutro postaram się zrobić zdjęcia na dwa kolejne posty, więc do "usłyszenia" niedługo! ;)













kurtka - mohito
spodnie - bershka
buty - vinted
torebka - house
łańcuszek - Dream
okulary - diverse

2 komentarze:

  1. Świetna kurtka!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurteczka ;)
    Super post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń