poniedziałek, 17 października 2016

Rossmannowe wyprzedaże: OCZY

hej!
dzisiaj przegląd moich rossmannowych zdobyczy z działu oczy. Przyznam szczerze że celowałam tylko w paletki cieni, ponieważ linera używam rzadko, a tusz swój idealny już znalazłam -  VOLUME FIBERLASH od EVELINE. Jak widac kupiłam tylko paletki z WIBO i LOVELY ale ostatnio jestem zauroczona ich kosmetykami. Cena i jakość jak dla mnie na plus, tym bardziej że cienie nakładam na duraline o czym ostatnio pisałam Wam tu.
Ps zdjęcia nie są poddane obróbce aby nie zakłamać kolorów :)

Pierwsze trzy paletki to paletki z LOVELY dwie z nich są do siebie podobne, z jasnymi kolorami, trzecia jest ciemniejsza, bardziej wieczorowa.
1. DARK NUDE

2.NUDE MAKE UP KIT

3. CLASSIC NUDE MAKE UP KIT


Dwie kolejne paletki są z WIBO
1.  NEUTRAL EYESHADOW PALETTE



2.SMOKY EDITION - GO NUDE

Której z paletek recenzje chcielibyście przeczytać jako pierwszą? czekam na jakieś wskazówki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz