środa, 13 kwietnia 2016

Grey | Mohito pants | White bag and sneakers.

Cześć!
Ostatnio zrobiłam sobie długą przerwę od wszystkiego, dużo odpoczywałam, spędzałam czas z przyjaciółmi i chłopakiem a przede wszystkim byłam na kursie wizażu! :) Nawet nie zdawałam sobie sprawy ile błędów popełniałam przy codziennym makijażu. Kurs trwał trochę ponad sześć godzin, a mam wrażenie że pochłonęłam ogrom wiedzy. Polecam wszystkim kobietą trochę się poduczyć, a jestem pewna że nasza cera za kilka/kilkanaście lat się za to odwdzięczy:)  Dzisiejszy zestaw prosty, ale bardzo wygodny, ostatnio szpilki rzuciłam w kąt i cały czas na moich nogach goszczą sportowe buty, a najczęściej to koturny z pumy które pokazywałam wam w poprzednim wpisie (dla tych którzy nie pamiętają - tutaj ) spodnie też widzieliście już ostatnio, torebka leżała jakiś czas w kącie, myślę nad jej sprzedażą bo niepotrzebnie leży i się kurzy ( przy okazji zapraszam na mój profil vinted - klik gdzie ona i nie tylko jest wystawiona ) kurtkę kupiłam ostatnio totalnie przez przypadek za grosze a buty ukradłam mamie! Zostawiam was w dużą ilością zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować które opublikować. Pozdrawiam, Karolina!


















kurtka - sh
koszulka - szachownica
spodnie - mohito
torebka - sh
buty - house
chusta - stradivarius

2 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, zestaw bardzo mi się podoba, a makijaż jest perfekcyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodź jak na razie się nie maluje w przyszłości sama z chęcią wybralabym się na taki kurs.
    Ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się szal i kolor spodni *.*
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń