środa, 10 czerwca 2015

long sweater.

Hey,
Dzisiaj dość późno ale wahałam się nad dodaniem tego postu, niestety zdjęcia niezbyt podobają mi się estetycznie, Kornela wracaj! :)
Jak zwykle zestaw totalnie przypadkowy, w sumie sweter i buty są przypadkowe.. Sweter należy do mojej mamy, założyłam go jak chodziłam po domu żeby nie marznąć i już tak został. Co do butów, mała anegdotka. Kilka dni temu pokazałam mamie biało czarne superstar'y, planowałam kupić je za moją pierwszą wypłatę z pracy, a tu nagle mama przypomina mi że mam takie buty.. w gimnazjum w nich chodziłam, a później jakoś odeszły w zapomnienie... W sumie nie są czarno białe tak jak chciałam, ale spokojnie mogę jeszcze trochę w nich pochodzić i do końca je "dowalić".








fot. Paulina Tułacz

 spodnie - sh
 neonowy sweter - sh
 szary sweter - mohito
 chusta - sh
 torebka - house
 buty - adidas
 zegarek - bazar
 paznokcie - sisters cosmetics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz