sobota, 6 czerwca 2015

Nagier.

Witajcie,
Zdjęcia z dzisiejszego posta robiłyśmy z Kornelią wtedy, kiedy na dworze temperatury wynosiły po 20, a nie tak jak dziś 30 stopni. Pokrótce, moja stylizacja składa się z butów które już dawno powinny leżeć w koszu, jednak sentyment nie pozwala mi ich wyrzucić, torebki którą wygrzebałam w sh.. Strasznie bałam się że rozleci się w praniu, jednak ku mojemu zdziwieniu wygrała z pralką 1-0 :) oraz koszulki którą oddała mi koleżanka, gdyż na nią była już za mała... no taka mała zbieranina :) muszę już uciekać, na dniach mam nadzieję dodać dłuższy post a tymczasem życzę wszystkim miłego weekendu:*








Ps: za zdjęcia serdecznie dziękuje NAGIER FOTOGRAFIA

bluzka - bazarek; spodnie - Extreme Żary; buty - deichmann; torebka - sh; okulary - C&A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz