czwartek, 31 grudnia 2015

happy new year!



kochani!
Nadszedł sylwester, czas kiedy każdy z nas z nadzieją wkracza w nowy rok. Z nadzieją na lepsze jutro, na to że nowy rok okaże się dla nas łaskawszy niż poprzedni. 2015 r. był dla mnie ciężki, poznałam co znaczy dorosłe życie i szczerze powiedziawszy chciałabym cofnąć się dwa a może nawet trzy lata w tył,  mimo że rocznikowo mam już dwadzieścia lat, wcale na tyle się nie czuje. Poprzedni już rok pokazał mi co znaczy prawdziwa strata, ukazał  w pełni trudności życia, ale sprawił też że cieszę się z każdego dnia, bo wiem, że może być naszym ostatnim. Dzisiaj chciałabym z całego serca życzyć  wam, abyście i wy potrafili docenić każdy dzień, i spędzali go tak, jakby był waszym ostatnim dniem. Życzę wam miłości prawdziwej i szczerej, osoby która będzie przy was mimo waszych wad, pomyłek i pomimo wszelkich  przeciwności. Chciałabym abyście nie doświadczali przykrości i smutków, a także żebyście odnajdywali radość nawet w najprostszych, codziennych czynnościach, aby każdy dzień był dla was nową przygodą a każda nowo poznana osoba kimś wartościowym, abyście potrafili docenić piękno prawdziwej przyjaźni i nigdy nie trafiali na ludzi fałszywych i dwulicowych, pamiętajcie aby zawsze otaczać się osobami które ciągną was w górę, nigdy w dół. Obyście w tym roku spełnili marzenia swoje i swoich bliskich, zwiedzili cały świat i nie bali się robić tego na co macie ochotę. W skrócie cieszcie się życiem i nowym 2016 rokiem! buziaki, Karolina
 










kurtka - orsay
bluzka - pimkie
pasek - sh
spodnie - ONLY jeans
buty - CCC
łańcuszek - H&M
torebka - pepco
pompon - KAVVA
szal - prywatny sklep

5 komentarzy:

  1. ty nie jesteś już z Łukaszem ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi pytaniami zapraszam na mojego aska - link w prawym gornym rogu.

      Usuń
  2. Oglądam od dawna :)
    Ciekawe stylizacje zmotywowały mnie do działania - www.toleranssi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie to cieszy! Powodzenia😘😘 bede zagladac 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń