piątek, 8 stycznia 2016

gray plus blue.

Witajcie!
Dzisiaj ubrałam się w stonowanych szarych kolorach, jednak nie mogłam się oprzeć żeby nie dorzucić do tego mojego korsa zaś kurtka i buty to ostatnio mój częsty wybór. Pogoda powoli się poprawia, śnieg ustępuje, co mnie bardzo cieszy, nie przepadam za mrozem, zimnem i szklanką na dworze.Szczerze to po niecałym tygodniu prawdziwej zimy marzę już o wiośnie. Kończę, po raz kolejny na szybko, ale czeka na mnie już kocyk, herbatka i film, więc zapowiada się spokojny piątek, a jak u was? Życzę wam udanego, spokojnego weekendu! całuje, Karolina.









sweter - mohito %%
spodnie - bershka %%
torebka - Michael Kors
buty - deichmann
pompon - kavva
kurtka - chiński sklep

1 komentarz:

  1. Dobrze że dorzuciłaś MK. Stylizacja barfzo fajna, a Twoja figura kochana, wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń