poniedziałek, 11 stycznia 2016

"niby nie ma ideałów, a jednak jestem.. "

cześć! dzisiaj trochę cieplej, śnieg stopniał więc bez oporów mogłam założyć płaszczyk zamiast grubej, ciężkiej kurtki, lubię takie dni kiedy mogę ubrać na siebie cienkie ubrania, nawet jeżeli jest to kilka warstw. Zarówno płaszczyk jak i sweterek ukradłam mamie, w sumie buty także należą do niej. Koszulkę kupiłam w czerwcu albo lipcu, a dopiero oderwałam od niej metkę.. Czasem mam tak że kupie coś, rzucę do szafy a potem o tym zapominam.. w sumie to jestem osobą która o wszystkim zapomina.. miłego tygodnia! buziaki, Karolina.








spodnie - ONLY jeans
koszulka - szachownica
sweter - mohito
płaszczyk - stradivarius
torebka - house
brelok - KAVVA
pasek - sh
buty - lasocki ( CCC )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz