sobota, 28 maja 2016

All black | B&G instagram butik | Skansen Łużycki w Buczynie

Cześć!
Długo zastanawiałam się nad publikacją tych zdjęć, bo pierwsze co zrobiłam po tym jak je zobaczyłam to wsiadłam w auto i popędziłam na siłownie.. jak widać siedząca praca i brak ograniczeń żywieniowych robi swoje no ale nie ma ludzi idealnych więc postanowiłam wam je pokazać. Zdjęcia były totalnie spontaniczne, przez co moja fryzura oraz makijaż (a raczej jego brak) zostawiają wiele do życzenia. Bluzkę kupiłam rok temu i pomimo że jest na mnie trochę za duża to podoba mi się jak wygląda w połączeniu z bezszwowym stanikiem z instagramowego butiku :) Buty upolowałam na jednym z nadmorskich straganów - outletów w Mielnie za z tego co pamiętam trzydzieści złoty ( a może jest tu ktoś kto je pamięta? ... tutaj) kończę, a jak już mam chwilę to porobię zdjęcia i przygotuje post z nowościami kosmetycznymi bo ostatnio trochę się ich nazbierało :) udanego, słonecznego weekendu kochani!










bluzka - modoo
spodenki - H&M
stanik - B&G butik
buty - outlet

1 komentarz: