poniedziałek, 23 maja 2016

Skansen Łużycki w Buczynie | white sneakers | fur

Cześć!
Dzisiaj zdjęcia z tego samego dnia co te z poprzedniego postu, również robione przez Kornele. Body, buty i torebkę znacie już dobrze, jednak spodnie i futro pokazuje Wam po raz pierwszy mimo że noszę je ostatnio cały czas. Okrycie kupiłam spontanicznie i nie byłam pewna czy będę w nim  chodzić jakoś nigdy nie gustowałam w sztucznych futrach, a właściwie to w żadnych futrach nie gustowałam, jednak to mnie zauroczyło ( szkoda tylko że tak się leni, na co narzeka przede wszystkim mój chłopak który zabronił mi w nim jeździć swoim autem.. oczywiście wszystko w formie żartu ) Co do spodni zakochałam się w ich zdobieniach i jakości, są naprawdę fajne i nie niszczą się jak większość z tego materiału. Są to moje pierwsze spodnie zamówione przez internet, obawiałam się że źle dobiorę rozmiar, ale na szczęście jak widać wszystko jest dobrze a spodnie wpadają w idealną S. Co do mojego wypadu do Karpacza, udał się całkowicie, ale wszystko opowiem Wam w kolejnej notce, tymczasem uciekam robić obiadek. Miłego dnia! Karolina.

















 body - mohito
spodnie - Liblu
futro - myfair-shop
buty - chiński sklep
pasek - sh
torebka - sh
zegarek - bazar
okulary - mohito



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz