wtorek, 6 stycznia 2015

old picture - autumn.

Witajcie,

 kochani, planowałam dodać dzisiaj nowy wpis, niestety zarówno moja lustrzanka jak i mojej przyjaciółki zrobiły strajk i w obu jak na złość wyładowała się bateria (ciekawe teraz gdzie jest moja ładowarka...) Nie chciałam zostawiać was z niczym, bo widzę że każdego dnia ktoś tu zerka więc publikuje wam dość stare zdjęcia, które niektórzy mogli już zobaczyć na pingerku, strasznie lubię ten zestaw, a niestety bluzki ze zdjęcia już dawno się pozbyłam więc więcej jej nie zobaczycie.. Mam szczerą nadzieję że jutro uda mi się zrobić normalne zdjęcia czegoś nowego, muszę się wam pochwalić co upolowałam na wyprzedaży w bershka! Tymczasem zostawiam was z poniższym starociem i uciekam spać, dobranoc!:*




























łańcuszek - house/ bluzka - sh/ torebka - pimkie/ spodnie - house/ buty - converse/ kurtka - pimkie/  pierścionek - Nefryt sklep

2 komentarze: