wtorek, 13 stycznia 2015

skate park

Cześć,

  Dzisiejsza pogoda skłoniła mnie do ponownego zrobienia zdjęć na bloga, słoneczko i typowo wiosenne powietrze - idealnie. Mam tylko nadzieję że pogoda nie zrobi nam szybko znów kaprysu i będzie tak jak najdłużej:) Na zdjęciach widzicie tylko kurtkę ponieważ szczerze powiedziawszy nie miałam żadnego zwykłego top'u ani bluzy.. Rzadko chodzę na sportowo. Czapkę z new era dostałam na urodziny od chłopaka, maxy są już wymęczone przez moją mamę, która w nich ćwiczy a kurtkę dorwałam na promocji w bershka. Jest moim najcieplejszym okryciem, pasuje zarówno do sportowych jak i eleganckich stylizacji a przede wszystkim ma ogrooomny kaptur, co w kurtkach uwielbiam. Jedyną jej wadą jest to że strasznie szybko się brudzi, mam ją tydzień a niestety wymaga już prania. Poza tym młody, dzięki za rower! Cudem udało mi się na nim ustać, hihi chyba z moją równowagą nie jest  zbyt dobrze. Miłego! :*







nike air max - allegro/ spodnie josephina - Dream/ kurtka - bershka/ czapka new era - sizeer

2 komentarze: