środa, 3 lutego 2016

Spring

Cześć!
Dzisiaj trochę wiosennie, ale taką mamy pogodę ( co mnie niezmiernie cieszy) ostatnio znowu choruje na brak czasu, więc dzisiejsze zdjęcia na szybko, jak widać nawet się nie pomalowałam. Spodnie założyłam może trzeci raz i zastanawiam się nad ich sprzedażą, są śliczne jednak nie czuję się w nich dobrze.. Baskinkę (zapomniałyśmy zrobić jakieś dokładniejsze zdjęcie) kupiłam jakoś na początku stycznie na wyprzedażach i jest to chyba moje pierwsza rzecz kupiona w H&M (nie licząc tych z sh) jakoś nigdy nie mogę trafić na nic dla siebie w tej sieciówce, wszystko albo źle leży albo nie pasuje mi materiał. Kurtka, buty, torebka - wszystko bardzo dobrze wam znane, nic nowego, mam kilka swoich ulubionych rzeczy które wałkuje non stop. Byłam dziś u fryzjera, musiałam odświeżyć kolor, nic wielkiego, mała zmiana ale jednak cieszy, jako że w sobotę idę na zabawę ostatkową wygrzebałam z szuflady stare doczepy, małe farbowanie, przedłużone włosy i od razu poczułam się lepiej (nawet bez makijażu!:)) życzę wam miłego tygodnia, a nawet miesiąca, buziaki, Karolina!

 








kurtka - DREAM
spodnie - cropp
koszulka -  H&M %%
torebka - Michael Kors
pompon - KAVVA
buty - DEEZEE
bransoletki - ESCADA
łańcuszek - medicine
włosy - COSMOSHOP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz