sobota, 27 lutego 2016

Czerń z błękitną koszulą

hej!
Zauważyliście nowy wygląd bloga? mam nadzieję że tak, zmieniłam kolory, bo jak widzicie po stylizacjach zamiłowanie do różu trochę mi minęło (chociaż pokój nadal zostaje cukierkowy)  zmieniłam nie tylko tło, ale też wprowadziłam malutkie (pewnie dla większości niezauważalne) zmiany na bocznym panelu. Co do stylizacji, od kilku już postów chciałam pokazać wam tą koszulę, którą kupiłam na początku stycznia ale jakoś nigdy nie mogła mi się do końca zgrać. Wczoraj sprzątałam w szafie, pozbywając się ubrań w których nie chodzę i natknęłam się na te dawno zapomniane już spodnie, oczywiście stałe dodatki, futerko mojej mamy, mała klasyczna czarna torebka oraz botki, właściwie to nowe, bo pochodzą z wymiany na vinted którą zrealizowałam w tym tygodniu.  Uciekam zbierać się na dyskotekę a wam życzę udanej, pełnej szaleństw soboty!













kurtka - orsay
bluzka - mohito
spodnie - dream
buty - vinted
torebka - mohito
okulary - diverse
łańcuszek - giełda Zielona Góra
zegarek - bazar Łęknica

6 komentarzy:

  1. Błękitna koszula bardzo przypadła mi do gustu. Może dlatego, że to jeden z moich ulubionych kolorów! :)
    Bardzo pozytywnie wyglądasz w tej fryzurze - tak dziewczęco i strasznie radośnie, świeżo.
    Nowy wygląd bloga jest zauważalny już na pierwszy rzut oka, także jak najbardziej jest to zmiana na plus. :)
    Czekam na kolejną stylizację i zapraszam do siebie, w wolnej chwili.

    Buziaki! :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo potrójnie! hihi, do Ciebie kochana to ja zaglądam za każdym razem jak doskoczy kilka rozdziałów bo jak czytam po jednym to tylko się denerwuje że tak szybko mija !:D buziaki

      Usuń
  2. świetne zdjęcia! :)
    mój blog ---> wiczka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo:) chętnie zajrzę w wolnej chwili :)

      Usuń
  3. trzecie zdjęcie super :)
    a może jakaś sesja we wnętrzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) myślałam nad tym, ale jestem w trakcie dopieszczania pokoju, jak skończę zapewne coś takiego zrobię żeby wam pokazać jak wyszło :)

      Usuń