piątek, 12 lutego 2016

Valentine's Day II

 Cześć! Dzisiaj druga propozycja na walentynki, luźniejsza, ale nadal w sukience, wczoraj miała pojawić się stylizacja w czerwonym płaszczyku i legginsach, niestety przy dodawaniu posta coś kliknęłam i wszystko mi się usunęło, a nie mam tamtych zdjęć u siebie na laptopie, tylko u chłopaka więc legginsy dodam jutro:) Płaszczyk widzicie pierwszy raz, udało mi się go upolować w sh za 17 zł... Jestem nim całkowicie zauroczona, więc będziecie go często oglądać :) Sukienkę kupiłam na vinted jakoś jesienią, założyłam ją pierwszy raz i chyba ją sprzedam, nie podoba mi się jak wygląda bez paska. Resztę rzeczy znacie więc nie będę się zbędnie rozpisywać. Do jutra! Karolina.
PS: uwaga, dużo zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować:)



















płaszcz - sh
sukienka - vinted 
buty - deezee 
torebka - H&M
łańcuszek - Dream 
chusta - prywatny sklep
pasek - orsay

10 komentarzy:

  1. Płaszczyk cudny❤! A cóż to za ciekawe miejsce, w którym były robione zdjecia?😉
    www.toleranssi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) nie poznajesz? przeciez to bawelna w Zarkach;)

      Usuń
    2. Poznałam :p Wyszło naprawdę ładnie :)

      Usuń
  2. Fajna sceneria :) Zazdroszczę takiego łupu w sh- płaszcz piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Plaszczyk jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia! :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń