sobota, 13 lutego 2016

Valentine's Day III

cześć!
tak jak zapowiedziałam wczoraj, dzisiaj propozycja z legginsami. Założyłam do nich asymetryczną koszulę i po raz kolejny (a właściwie po raz pierwszy bo te zdjęcia robiłyśmy w środę) czerwony płaszczyk. Klasycznie, ale takie połączenia są najlepsze. Koszula, zegarek, łańcuszek i buty to nowości, kupione w ostatnim tygodniu, za koszule i płaszcz zapłaciłam razem 20 zł więc mogę śmiało powiedzieć że zrobiłam dobry interes :D to samo tyczy się butów które na wyprzedaży kosztowały 25 zł.. Dzisiaj ponownie dużo zdjęć, ale miałam problem z wyborem. Niektóre z nich oglądajcie z przymrużeniem oka! :) pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu, Karolina!



























płaszczyk - sh
koszula - sh
legginsy - NY
buty - mohito
łańcuszek - mohito
okulary - mohito
zegarek - bazar 
chusta - prywatny sklep
torebka - pepco
pompon - kavva

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Jak ty kochana tam nie zamarzłaś :o ?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplo akurat bylo:) troche przez trzy sekundy zmarzlam jak robilysmy zdjecia bez plaszczyka, ale to moment byl:) pozdrawiam;*

      Usuń
  2. świetne zdjęcia, zwłaszcza te moście :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) świetne miejsce, więc zdjęcia nie miały prawa inaczej wyjść! ;)

      Usuń
  3. Świetna koszula! Całość bardzo ładnie dobrana i pięknie się prezentuje. Czerwony płaszczyk dodaje akcent walentynkowy tej stylizacji. Sama chętnie tak bym się ubrała :)
    http://kubiczeekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wygląd bloga :)
    Takie stylizacjie jak ta są najlepsze :) z jednym wyrówniajacym sie elementem :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! :) Świetny płaszczyk :)
    mój blog --->http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń