piątek, 18 marca 2016

Baby blue | Liblu | Michael Kors

Cześć!
Dzisiaj mało zdjęć, średniej jakości, niestety było już dosyć późno a warunki trudne. Kładka na której stałam jest dość niepewna, a woda i krzaki dookoła utrudniały pracę Paulinie. Zastanawiałam się nad tym czy dodawać ten post, jednak doszłam do wniosku że coś tam widać a zdjęcia mają swój klimat:) Głównym elementem jest tu sweterek od liblu, na dole wklejam też gif'a żebyście mogli zobaczyć go dokładniej, ja nie wiem co bardziej mnie w nim zauroczyło, kolor czy ta cudowna kokardka na ramieniu. Chusta, torebka, spodnie, buty właściwie też gościły tu już kilkakrotnie także bez zbędnego gadania życzę wam udanego weekendu! Karolina.










sweterek - liblu
spodnie - stradivarius
buty - vinted
chusta - prywatny sklep
zegarek - bazar Łęknica
torebka - Michael Kors
etui na telefon - allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz