wtorek, 1 marca 2016

Długi płaszcz i mała czarna

Hej! 
Gdy w sobotę robiłam te zdjęcia nie spodziewałam się że spadnie jeszcze śnieg. Wahałam się czy publikować teraz ten post, pół dnia spoglądam za okno i ni jak mi on dzisiaj nie pasuje. Niestety dopiero w czwartek będę miała czas aby wyjść na jakieś zdjęcia więc zostaje bez wyboru. Ubrana byłam tak na urodzinach przyjaciółki, mała czarna nie jest moja, ale jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam że muszę pokazać wam to cudeńko. Płaszczyk jest idealny na aktualną pogodę, długi i ciepły. Torebkę, zegarek, buty i łańcuszek znacie już zapewne dobrze. Zdjęcia robione w naszym ulubionym miejscu, na geościeżce, jakoś zawsze wychodzą one tam dobrze, latem musimy przejść się po jej dalszych terenach, znaleźć kilka innych urokliwym miejsc, niestety jeszcze na spacery za zimno. Zostawiam was z totalnie wiosenną stylizacją i życzę szybkiego jej nadejścia! Buziaki, Karolina














płaszcz - paulinyeshop
sukienka - giełda w Poznaniu
łańcuszek - giełda w Zielonej Górze
buty - mohito
zegarek - bazar Łęknica
torebka - Michael Kors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz