czwartek, 10 marca 2016

Po raz kolejny szarości z nutką czerwieni.

 Hej!
Dzisiaj na szybko, totalnie spontaniczne zdjęcia zrobione jakoś na początku tygodnia, miałam ich nie publikować, ale ostatnie trzy dni siedziałam w domu z anginą, a dziś i jutro jestem w pracy więc nie będę mieć czasu żeby zrobić coś nowego. Stylizacja normalna, prosta, mieszanka dwóch jakie już były tak w sumie, w sylwestra pokazywałam wam połączenie tej bluzki z kurtką, a jakoś pod koniec stycznia kurtki i sweterka. Pogodziłam się z kozaczkami, które przeleżały ostatnio w kącie pokoju, nienoszone. Niestety nie nadają się na zimę, nawet tą bezśnieżną gdyż mają strasznie śliską  podeszwę. Nie rozpisuje się bardziej, bo wszystkie części stylizacji są wam znane jeżeli zaglądacie tu systematycznie, a jeżeli nie, to zapraszam do lektury:) Jeżeli pogoda pozwoli na weekend planuje przygotować kilka typowo wiosennych stylizacji! Pozdrawiam, Karolina.













koszulka - pimkie
sweterek - pimkie
kurtka - orsay
torebka - mohito
spodnie - stradivarius
buty - deezee
zegarek - bazar Łęknica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz