piątek, 9 października 2015

new in: deezee.pl

Tak jak obiecałam dodaje wpis o paczuszce która przyszła mi wczoraj, już długo po tym jak miałam zrobione, obrobione i prawie wrzucone na bloga zdjęcia nowości. W paczce poza butami znajdujemy ulotki odnośnie ich firmowego instagrama oraz snapchata a także kupon rabatowy do internetowej księgarni gandalf.pl co bardzo mnie ucieszyło, jak tylko opublikuje ten post szybko sprawdzam co ciekawego ma ona w swoim asortymencie! 


Zamówiłam dwie pary butów, na weekendowej promocji -20% ceny wyszły tak śmiesznie niskie.. za kozaki zapłaciłam 105 zł, a za złote półbuty ok 35 zł, doliczając do tego wysyłkę, wyszło ok 155 zł. Przyznam szczerze że planując zakup takich kozaczków miałam nadzieję że znajdę jakieś do 250 zł, więc cenowo jestem zadowolona bardzo!

Przechodząc dalej, co do jakości kozaków jestem zadowolona bardzo, wszystko jest ładnie zrobione, nie ma żadnych niedociągnięć a jedyne co mi nie pasuje to to, że cały but jest ładnie szyty a podeszwa niestety klejona, ale za taką cenę możemy im to spokojnie wybaczyć. Kozaczki nie są strasznie opięte, ani nie odstają, na mojej nodze są idealnie dopasowane zarówno do spódniczki jak i jeansów.

Jeśli zaś mowa o złotych półbutach, całość ładna, z daleka wszystko dobrze się prezentuje, niestety gdy przyjrzymy się bliżej zobaczyć możemy kilka niedociągnięć, min plamy kleju na bucie lub jak widać na poniższym zdjęciu nierówne brązowe wykończenia. Odsyłać butów nie będę, gdyż nie przeszkadza mi to w użytkowaniu ich, jednak czuję że ktoś bardziej wymagający mógłby być zawiedziony. 

Pomimo minimalnych zastrzeżeń oceniam sklep na plus i coś czuję że to nie jest moja ostatnia paczka od Deezee. Buciki znalazły już nawet swoje miejsce w moim pokoju, mimo że miałam co do tego obawy!:) 


jak dla mnie 8/10 punktów dla sklepu. Całuje, Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz