wtorek, 20 października 2015

red shirt.

Witajcie,
dzisiaj chciałabym przedstawić wam moją drugą miłość od deezee ( w sumie widzieliście je już tutaj ) jaką są złote półbuty. Zobaczyłam je pierwszy raz, fuj co za paskudy! Zobaczyłam je drugi raz, no kurcze ładniutkie... Przespałam się z tym, nazajutrz zobaczyłam je trzeci raaz i co? o mamusiu! zakochałam się i muszę je mieć. Czasami tak mam że jakaś rzecz zaczyna podobać mi się później ( gorzej jak zostanie już wyprzedana ... ) Strasznie żałuję że nadeszła jesień i nie mogę już pozwolić sobie na latanie w półbutach.. Oby do wiosny mi się nie znudziły!Uciekam bo już późno, dobranoc kochani!










 


fot. Paulina Tułacz


Koszula - sh
Spodnie - pimkie
Buty -DeeZee
Kurtka - DREAM
zegarek - giełda Zielona Góra
Łańcuszek - C&A
Torebka - house
      sweter Maczo - KIK; szelki i smycz - chińczyk

7 komentarzy:

  1. Buty jak buty, śliczne są, ale koszula - cudooo! *___* Zakochalam się od razu!
    Och, też ubolewam nad nadchodzącą zimą. Już teraz pizga zlem, a co dopiero za 1 - 2 miesiące! :(
    Pozdrawiam!
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nowoscia pachniala jak ja wygrzebalam :D szczescie glupiego.. Nie przypominaj mi nawet o nadchodzacej zimie.. chyba umre albo zapadne w sen zimowy.. pozdrawiam!😘😘

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Bardzo serdecznie zapraszam na 3 rozdział mojego opowiadania! :D
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń