czwartek, 8 października 2015

new in: shoes, handbags and dresses

Dzisiaj na szybko, bo jest już późno a jutro muszę bardzo wcześnie wstać. Chciałam pokazać wam nowości, które zawitały w mojej szafie w ciągu ostatniego miesiąca, jednak jak zobaczyłam tą stertę postanowiłam robić ten post na kilka części z racji tego iż po prostu zanudziłabym was... Dzisiaj tak jak w tytule torebki, buty ( a nawet nie wszystkie, bo zdjęcia robiłam wczoraj, a dzisiaj przyszła mi paczka z DeeZee, ale to już następnym razem ) oraz sukienki :)

 

 TOREBKI


Biała kopertówka na srebrnym łańcuszku - kupiłam ją w sh na wagę, wyszła mnie 5 zł, bałam się czy w praniu nic nie stanie się ze srebrnymi elementami ale jak widać przeżyła kąpiel bez szwanku :)

Czarna, dość duża kopertówka a'la chanelka ( zobaczycie ją na dniach w poście ) również ze srebrnymi okuciami ( a szkoda ) kupiona także w sh. Dzień przed tym jak ją wygrzebałam chciałam kupić w Mohito coś podobnego.. Dobrze że tego nie zrobiłam bo chyba bym się zagotowała :D


Tą torebkę kupiłam dlatego że nie mam ani jednej, takiej bardziej sportowe, na długim pasku, wygodnej, niestety podczas prania rozerwała mi się delikatnie tkanina w środku, będę musiała to zaszyć - sh

      BUTY

Będąc w Bolesławcu przez przypadek trafiłam do sklepu, gdzie była wyprzedaż balerinek itp, za każdą z poniższych par zapłaciłam 9 zł, więc szkoda było nie brać... :)





Poniższe szpileczki wynalazłam w sh, całkiem nowe, nienoszone, jeszcze z metkami, pralkę przeżyły więc mam nadzieję że będą wytrzymałe, a w szafie zawsze przyda się coś niższego na przebranie :)


SUKIENKI



Rozmiar uniwersalny, ładnie się układa i jest dość nietypowa, więc czemu nie?:) Kupiłam ją na vinted.pl za niecałe 30 zł ...

Sukienka w lwy, dość śmieszna opcja. Jest ona z H&M, jednak ja mam ją z sh, zakochałam się w plecach ! ( Na dniach pojawi się z nią post )


Dresowa sukienka, wygodna i dobrze wyglądająca.. Kupiłam ją na giełdzie w Zielonej Górze za 20 albo 25 zł, nie pamiętam już dokładnie :)

Ostatnia sukienka, kupiona również na vinted.pl, przedstawiać chyba nie muszę, dość dużo osób zdecydowało się na ten model. Zapłaciłam za nią 30 zł


Na dzisiaj to tyle, na dniach pojawią się dwie stylizacje, jeden wpis dość nietypowy ale za to bardzo ciekawy oraz nowości od Deezee, pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz