poniedziałek, 16 listopada 2015

black and white

 Cześć!
Dziś trochę inaczej niż zwykle, rzadko spotkać mnie można na sportowo, ale jesień jest dla mnie okresem kiedy tak naprawdę już wyjście z łóżka jest ogromnym sukcesem. Wygodny dres, cieplutkie buty, puchowa kurtka i wielka czapka to chyba najlepszy zestaw na szybki wypad do sklepu, bądź spędzenie chwili z przyjaciółmi. Buty, miałam już na poprzednim poście, w czarnej wersji, są mega cieplutkie i wygodne, niestety białe są już zniszczone ponieważ non stop goszczą na moich nogach:) Spodnie mają niższy krok, długość 7/8, są z lekko sztywnego (jak na dresy) materiału, jednak nie sprawia to że są mniej wygodne niż inne tego typu części garderoby. Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam!

 




fot. Łukasz Rutkowski
bluzka - pimkie
czapka - pimkie
kurtka - bershka
spodnie - allegro (niestety nie znam nicku allegrowicza)
buty - czas na buty

2 komentarze:

  1. Fajny post :) Śliczny psiak :* Spodnie ślicznee :)) Życzę miłego blogowania 3maj się :3 + Obserwacja ? Daj znać u mnie http://www.agsymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń