czwartek, 26 listopada 2015

carmel.

cześć,
dzisiaj zdjęcia robione samowyzwalaczem, niestety totalnie nie jestem z nich zadowolona, ale z braku czegokolwiek innego jestem zmuszona je opublikować. Jutro jeszcze pracuje, ale w sobotę planuje wyjść na jakieś zdjęcia (oby było chociaż trochę słońca) Dla mnie pogoda jaką mamy teraz, a przecież u mnie nie ma ani śniegu ani jakiś kolosalnych przymrozków,  jest już totalną katastrofą, cały czas jest mi zimno przez co mam ochotę chodzić tylko w mega grubych skarpetach, śniegowcach, pikowanej kurtce i ogromnym kominie, aż się boje co będzie gdy przyjdzie prawdziwa zima...Poniższy zestaw fotografowałam jakoś dwa tygodnie temu kiedy to jeszcze temperatura była do wytrzymania.










 koszulka - sh
kurtka - orsay
spodnie - New Yorker
torebka - c&a
zegarek - sh
buty - butik w Bolesławcu

2 komentarze:

  1. Jak na samowyzwalacz to zdjęcia naprawdę są dobre! :) Buty podobają mi się strasznie, ja osobiście uwielbiam panterkę wszędzie, gdzie tylko można ją wcisnąć. :D

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawił się 8 rozdział, serdecznie zapraszam. :D Powoli zaczynam zmierzać do "serca" akcji :) www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń