piątek, 14 października 2016

12.10.2016r. DZIEŃ KURIERA - DEEZEE & STYLEVSHOP

Cześć!
Dzisiaj prawie modowo, prawie bo bez stylizacji ale za to z internetowymi zakupami. Kilka dni temu na deezee odbyła się wielka wyprzedaż lub jak kto woli "czyszczenie magazynów" mimo problemów z serwerem i masą narzekających osób mnie udało się jakoś upolować pięć par butów dla siebie i jedne dla mamy. Skupiłam się na  botkach i kozakach, czyli na tym co aktualnie jest mi potrzebne. Tego samego dnia przyszła do mnie też paczka ze sklepu Styleev a w niej ciepły śliwkowy sweterek. Gdybyście widzieli minę mojego taty jak targałam te wszystkie kartony, za którymi nawet mnie nie było widać.. :)


1. Piękne czarne kozaki za kolano z ozdobnymi frędzelkami. Bardzo fajnie dopasowane do nogi i mega wygodne! uwielbiam je za wygląd i mega wygodę.

2. Tym razem botki, kolejne klasyczne, z frędzelkami i z mega wygodnym klockiem.

3. Trzecia para to płaskie muszkieterki, kolejna idealnie dopasowana para

4. Mój numer jeden z tej paczki! Są w każdym calu doskonałe. Bardzo dobrej jakości ( są szyte a nie klejone jak większość butów dziś dostępnych w sklepach ) bardzo wygodne i wprost prześliczne. Już długo myślałam o takich botkach, więc ciesze się podwójnie że udało mi się je zdobyć :)

5. Ostatnie buty z mojej paczki to kolejne botki z frędzlami, tym razem na szpilce, delikatnie wyższe, jednak nadal bardzo wygodne.



Co do paczki od Styleev niestety jestem średnio zadowolona. Sweterek mi się podoba, jest ciepły jednak po zdjęciach  ze strony sklepu spodziewałam się czegoś lepszego. Kolor mia być bordowy, przyszedł fiolet, dokładniej śliwka, poza tym sweterek jest duży a ja na zdjęciach wydawał się być dopasowany. Jednak nie jest źle :) dobrze się go nosi, a to najważniejsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz