sobota, 22 października 2016

Makijaż wieczorowy Cut Crease w wykonaniu Dariatki

 Cześć!
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam efekt pracy Darii - Dariatki na mojej twarzy. Poznałyśmy się na jej kursie makijażu dziennego ( wtedy dopiero zaczynałam interesować się wizażem ) pamiętam ten szok gdy zobaczyłam swoje dzieło już po skończeniu kursu, niesamiowite. Wcześniej nie zdawałam sobie sprawy z magii kosmetyków i pewnych trików a tu proszę :)


Kolejne nasze spotkanie - Daria szukała dziewczyn chętnych na metamorfozę urodową czyli tzn "przed i po" ( efekty naszej współpracy poniżej ) Jeżeli jesteście ciekawi innych metamorfoz zerknijcie na jej facebooka gdzie aż roi się od tego typu projektów. 






A ostatnio Dariatka wymyśliła sobie kolejne zajęcia, a dokładniej przywróciła do życia swojego bloga ( obie stwierdziłyśmy że jesień idealnie temu sprzyja ) gdzie publikuje swoje pracę. Jedną z nich jest mój ostatni makijaż, na temat którego niestety nie jestem w stanie powiedzieć Wam tyle co sama autorka gdyż najzwyczajniej nie posiadam takiej wiedzy :)  Także po opis makijażu zapraszam na post Darii  gdzie dokładnie opisane jest co i jak :)











Wklejam jeszcze kilka zdjęć oraz filmik w o wiele gorszej jakości niż zdjęcia powyżej ale wszystko robine było telefonem na programie snapchat





2 komentarze: